Nahoru
Nastavenie cookies
Používame súbory cookie na prezeranie a pohodlné zobrazenie webu. Vďaka analýze údajov môžeme vylepšiť jeho funkcie. Zmeny v nastaveniach sa odrážajú iba v prehliadači a zariadeniach, ktoré používate.
Potrebné cookies (vždy aktívny, nedá sa vypnúť)
Tieto cookies sú potrebné na to, aby web fungoval.
Analytické (personalizácia podľa správanie)
Na základe prezentovaných stránok upravujeme zobrazený obsah. Pomáhajú nám tiež vylepšiť webovú stránku.
Profilujúca (remarketingové)
Vďaka týmto súborom cookie môžeme zobraziť užitočný obsah a relevantné reklamy.
Nastavenie súkromia na megamax24.sk
Používame súbory cookie potrebné na správne fungovanie webu, analýzu prevádzky a prenosu a prispôsobenia obsahu a reklamy. Môžete spravovať alebo blokovať použitie každého typu cookies v nastaveniach súborov cookie na karte Upraviť. Ak nám dáte súhlas, môžeme tiež zdieľať informácie o používaní našej webovej stránky s našimi reklamnými a analytickými partnermi. Viac informácií v Zásady cookies!

Reklamácia

Stručný návod

V prípade, že potrebujete tovar z nejakého dôvodu reklamovať, je tu stručný návod ako na to.

Odoslanie reklamácie

Reklamovaný tovar odošlite akoukoľvek prepravnou spoločnosťou na našu adresu. Akonáhle ho dostaneme, reklamáciu spracujeme a odovzdáme dodávateľovi na vybavenie. Od doby prijatia reklamácie začína zákonná lehota na jej vybavenie. K tovaru je nutné vyplniť reklamačný formulár (zašleme na požiadanie emailom) a priložiť doklad o kúpe.

Pridelenie reklamačného čísla

Vašu reklamáciu bude pridelené reklamačné číslo. Ide o identifikačné číslo, pod ktorým môžete v celom priebehu reklamačného procesu sledovať stav konkrétnej reklamácie. Toto číslo Vám bude pridelené po prijatí reklamácie.

Priebeh reklamácie

O priebehu celej reklamácie budete informovaní automatickými mailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola nami prijaté do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná, alebo že si ju máte možnosť vyzdvihnúť.

Kontakty

Nižšie uvedené kontaktné údaje slúžia pre prípad potreby komunikácie ohľadom Vášho problému alebo dotazu na reklamačný proces.

Doručovacia adresa:
Megamoto s.r.o. - reklamácia
Netovická 262
274 01 Slaný
info@megamax24.cz
Tel.: +420 312 547 380

Poškodená zásielka

DPD

Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie tovaru až po odchode prepravcu, je potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do dvoch pracovných dní od prevzatia na zákazníckej linke DPD 841 700 700 a dohodnúť sa na ďalšom postupe. Ďalej je nutné nás o tejto skutočnosti informovať na emaile info@megalevnepneu.cz. Potom budete kontaktovaní pracovníkom, ktorý vybavuje škody, ohľadom zaslania potrebných náležitostí vrátane fotografií poškodeného tovaru. Pri nenahlásení škody do 2 dní od prevzatia zásielky nebude reklamácia uznaná.

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní

V prípade odstúpenia je nutné vyplniť formulár na odstúpenie od zmluvy a zaslať ho emailom na info@megamax24.cz.

Vrátený tovar zašlite na Vaše náklady akýmkoľvek prepravcom na adresu: Megamoto s.r.o., Netovická 262, 274 01 Slaný. Peniaze vraciame na Vami uvedený bankový účet.

Právny nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy má iba fyzická osoba bez IČO. V prípade nákupu tovaru na IČO nevzniká na možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy v 14 dňovej lehote právny nárok.

ČASTÉ OTÁZKY:

Zakúpil som tovar v e-shope so sídlom v inej krajine EÚ. Koľko dní mám na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu a bez sankcie?

Za predpokladu, že je zahraničný e-shop zameraný na slovenských kupujúcich, na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu budete mať 14 dní, rovnako ako by ste nakupovali v slovenskom e-shope. V žiadnom členskom štáte EÚ nie je lehota na odstúpenie od zmluvy kratšie ako 7 pracovných dní.


Môžem odstúpiť od zmluvy uzavretej cez internet v ochrannej lehote pri každom tovare alebo službe?

Nie. Z práva na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu existuje niekoľko výnimiek. Predovšetkým ide o tovar, ktorý bol individuálne upravené podľa Vašich požiadaviek a o zmluvy o poskytovaní služieb, pokiaľ bolo s poskytovaním služby s Vaším súhlasom začaté pred uplynutím ochrannej lehoty. Ďalej ide napr. o audio a video nahrávky a počítačové programy, ak porušíte obal nosiča, výnimka platí aj pre ubytovanie, dopravu a zábavné služby, pokiaľ majú byť poskytnuté v konkrétnom termíne alebo pre dodávky novín a časopisov či tovaru, ktorého cena závisí od vývoja finančných trhov.


Kto hradí poštovné pri odstúpení od zmluvy, teda keď vraciam tovar bez udania dôvodu?

Poštovné za zaslanie tovaru obchodníkovi pri odstúpení od zmluvy bez udania dôvodu hradíte Vy.


Vráti mi e-shop pri odstúpení od zmluvy aj poštovné, ktoré som zaplatil za dopravu výrobku od obchodníka ku mne?

Áno. Podľa rozhodnutia Súdneho dvora EÚ je e-shop povinný vrátiť poštovné zaplatené za dopravu výrobku k zákazníkovi.


Odstúpil som od zmluvy bez udania dôvodu, ale e-shop mi nevrátil celú zaplatenú čiastku. Má na to právo?

Predajca má právo na náhradu iba skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru (napr. náklady na vyčistenie vráteného tovaru) inak musí spotrebiteľovi spravidla vrátiť celú zaplatenú čiastku. Spotrebiteľ môže podnikateľovi zodpovedať iba za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.