Nahoru
Nastavenie cookies
Používame súbory cookie na prezeranie a pohodlné zobrazenie webu. Vďaka analýze údajov môžeme vylepšiť jeho funkcie. Zmeny v nastaveniach sa odrážajú iba v prehliadači a zariadeniach, ktoré používate.
Potrebné cookies (vždy aktívny, nedá sa vypnúť)
Tieto cookies sú potrebné na to, aby web fungoval.
Analytické (personalizácia podľa správanie)
Na základe prezentovaných stránok upravujeme zobrazený obsah. Pomáhajú nám tiež vylepšiť webovú stránku.
Profilujúca (remarketingové)
Vďaka týmto súborom cookie môžeme zobraziť užitočný obsah a relevantné reklamy.
Nastavenie súkromia na megamax24.sk
Používame súbory cookie potrebné na správne fungovanie webu, analýzu prevádzky a prenosu a prispôsobenia obsahu a reklamy. Môžete spravovať alebo blokovať použitie každého typu cookies v nastaveniach súborov cookie na karte Upraviť. Ak nám dáte súhlas, môžeme tiež zdieľať informácie o používaní našej webovej stránky s našimi reklamnými a analytickými partnermi. Viac informácií v Zásady cookies!

Kontrola zásielok

(čo robiť, ak je zásielka poškodená)

V prípade poškodenia zásielky je potrebné s vodičom okamžite spísať reklamačný protokol. Túto zásielku potom zašlite našej spoločnosti, ktorá sama vybaví všetky formality s dopravcom. Podpisom dodacieho listu zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že tovar prevzal mechanicky nepoškodený.

Ak nemáte s prepravnou spoločnosťou podpísaný protokol, na neskoršie reklamácie sa nebude prihliadať !!!

Odporúčame vám tiež, aby ste pri prevzatí skontrolovali správnosť dodaného tovaru. Na neskoršie nároky sa nebude prihliadať. Ak je niečo v neporiadku, odporúčame zásielku neprevziať alebo okamžite kontaktovať zákaznícky servis !!!

Po uplynutí 14 dní odo dňa prijatia zásielky už nie je možné prijať reklamáciu z dôvodu nesprávneho doručenia.